reklama

Pracovný deň náš každodenný I

...alebo ako efektívne stráviť 8 pracovných hodín. Nasleduje prvá časť - Predpoludnie...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Aktéri - Zuzana a Miroslav8:53 AM Miroslav: dobré ráno kočka, ako sa máš? som dnes trochu unavený, ale jedna káva to spravípoďme chatovat v rýmoch dnes, čo ty na to? :-)Zuzana: jeeej ty si už v robote? mám sa fajnok snažit sa budem, aj keď niekedy rým nenájdem:O(Miroslav: veľmi pekne na začiatok, a na to, že je pondelok :-)Zuzana: čo hokej a tá nitra? včera vam tuším nádej svitla...Miroslav: asi áno, konečne! je to tak, aj keď iný 20 rozbili len tak,mi ale na s-nájazdy sme slabí, dúfam, že sa to skoro napraví...ale taký martin turčiansky, je silný ako matúš trenčiansky...Zuzana: až tak silný nie je verupoprad nám dal do nosa, kto by to uveril, že tak zápas skonči sa:O)--------------------------------------------------------------------------------9:12 AM Miroslav: poprad sa na začiatku sezóny vystriela, potom mu nepomôže ani podpora bondrova, kvalita sa rýchlo ukaže, a my pôjdeme hore ibaže......máš veľa roboty kočka, alebo si nájdeš aj času troška?čo dnes porábaš, aj sa zabávaš?Zuzana: mám roboty dosti, príšerne ma bolia kosti, ale času si trošku nájdem hneď ako sa rýchlo najem :)Miroslav: aj ja si odskočim, kávu zarobím, rožok do úst položím...don't leave your desk, i'll be soon back--------------------------------------------------------------------------------9:55 AM Miroslav: i'm back, check your mailZuzana: thanks for gift I will check it in a minute--------------------------------------------------------------------------------10:21 AM Zuzana: halooo? kde si miruš? čo došli rýmy už?Miroslav: ani nie honey, len som myslel, že si busy...Zuzana: ja stíham kde-čo synu, veď som predsa ŽENA ČINU :)Miroslav: to som ja vedel hneď, ako som s tebou hodil rečkukala si včera superstar, bolo to dosť divné sa mi zdá...--------------------------------------------------------------------------------10:37 AM Miroslav: ja som ale debil veľký, vypol som sa z g..gle obrazovkystratil som tie dáta, skopneš mi ich zlatá, vopred vďaka--------------------------------------------------------------------------------10:46 AM Miroslav: wow, paráda, veľmi pekne danke, nevadí ti ak to použijem na blogu stránke?...ty si ako profik veľký, sa nechytám na tvoje rýmykyZuzana: snažím sa ja snažím, po úspechu bažímna blogu najlepšie rýmy chcem mať, aby som svoj talent neskôr mohla predávaťMiroslav: umelecky je to skvelé, ešte trochu použijeme marketingové vzdelanie a potom úspech uvidíme...Zuzana: dúfam, že funguje to takto, ak nie kúpim si ja traktor po poli sa budem voziť, sem-tam budem trávu kosiť a tak akurát zarábať:O)Miroslav: to znie ako veľmi dobrý plán, ale akonáhle toto na net pridám, dostaneme kontrakt podpísať, že máme knihu napísať, a potom za cashe môžme po svete cestovať,a piňakoládu v private jete popíjať...Zuzana: I can´t wait to be there, I can´t wait to see that,I will work hard day by day, and hope to get there before my 30th b-day:O)si tam ešte?--------------------------------------------------------------------------------11:30 amMiroslav: som tu, kliešte?Zuzana: radšej ploštice, tie nemajú šticeMiroslav: o 12tej ideš na obed cica, už vieš aká bude papanica?Zuzana: nejaká knedľa s mäskom dúfam, že potom mi nebude tažkoa čo ty drahý vševed, kam sa chystáš na skvelý obed?Miroslav: tuto ľa, kúsok, čo by každý kameňom dohodil, najradšej nejaký šalát by som do seba hodilZuzana: to nie sú rýmy, keď to je to isté slovo ty drúk, pohni hlavou a snaž sa bo mne to nie je fukMiroslav: hodil a dohodil nie sú rovnaké ani náhodou, možno sa ti to zdá, pretože si v rýmovaní predomnouZuzana: no to už je trošku lepšie, musím ťa ja pochváliť, bo zas nechcem byť tá, ktorú chce každý odstrániťMiroslav: no ty ma aj tak svojimi veršíkmi vždy uzemníš, ide ti to tak od ruky, ja len skromne asistujem, víš!?ty si mala zo slovenčiny samé jednotky, lebo ti to ide akoby si bola z F1-otky,viem zasa som to trochu zoral,ale nie som v tom ako v horách horalZuzana: nie nie nie to nie je pravda, ja nie som o nič lepšia ako ty, to rýmovanie to je sranda čas mi ušiel ako keby mal sedemmíľove boty:O)miru idem na obed, dobrú chuť a pekný let:O)Miroslav: idem na obed aj ja, dobrú chuť zlatá moja...nabudúce časť druhá - Popoludnie

Miroslav Fulier

Miroslav Fulier

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

pretender Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu